Sista dagen

Snart ska vi bege oss härifrån, men först en sista natt och sen sätter vi oss på bussen igen och drar söderut. Om jag på ngt sätt varit otydlig tidigare så behöver ingen oroa sig för oss för vi befinner oss inte i Florida där stormen härskar just nu. Vi är i Georgia och kommer på vår höjd att köra genom delar av stormen på vägen hem.
 
Ännu en match har spelats idag och det var väl lite bättre än igår, men vi kommer som inte riktigt till rätta och jag är fortf inte alls särskilt nöjd över min egen insats idag heller. Vi vann med 2-0 och målen stod mina huskompisar Elina och Linnea för, så jag är stolt över dem :)
 
Killarna vann också sin match, men den hann gå ända till förlängning trots att våra grabbarna hade tusen chanser och stort övertag. Tola satte den tillslut och det var en härlig stämning i bussen tllbaka till hotellet trots att vi skullle sitta 3 timmar drygt.
 
Är sjukt trött så här kommer bildskörden, den blev åtminstone god.
 
Äh det ville inte fungera med bilderna så jag lägger upp dem imorrn, jag lovar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0