Senior Game

Sista ordinarie hemmamatchen. Det betyder hyllning av seniors och allt som går att göra för att de ska göra mål. Denna säsong hade vi endast 3 och alla, Elina, Amber och Red lyckades göra mål. En perfekt sista match mot Johnson and Wales och vinst med 9-0. Jag gjorde t.o.m mål, även om det gick till på så sätt att Louise sköt på mig och sen gick bollen in. Roligt iaf.
 
Efter matchen gick vi till Duffys och åt och drack lite drinkar. Riktigt dåliga tajjjjjmat så fick jag ont i magen sådär som jag kan få. Det gick över iaf och kvällen avslutades med glass hemma i soffan. Eller Sofia åt gpdis och jag åt glass och Linnea åt glass med smält vit choklad.
 
Morgondagen är planerad med poolparty hos Hanna, Maria, Louise, Hjalte och Stinne. Riktigt najjs plan. Det där med att dricka två dagar i rad brukar inte vara ngt jag ens känner för att göra, men idag mysdrack vi bara och är man hemma just efter elva kan det inte räknas.
 
Massa andra människor har en del bilder från dagen så till imorrn har jag förhoppningsvis lyckats sno dem.
 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0