Konstigheter

Okej, det kanske inte har hänt så mkt konstigt på vår lediga dag, men det har sannerligen varit skönt. 
 
Idag kom jag att tänka på en sak. Här i USA ger man ofta varandra en snabb kindpuss och sen en kram när man hälsar på varandra. Trots att jag bott här i 3 år nu så känns det fortf konstigt. Ska man kindpussas, eller ska man inte? Det är inte som en fet blöt puss på kinden det är mer en puss i luften, men det hela känns väldigt fånigt. 
 
Däremot vill man inte verka fånig och inte göra som alla andra. Samtidigt så är det långt ifrån alla andra som gör så eftersom de flesta av oss kommer från andra ställen i världen. Dilemma.
 
Jag, Marre, Matilda och Emelie skulle till Wellington och köpa julklappar, men vi fastnade på Marshalls på Southern och det är så mkt större och mer välsorterat att vi helt enkelt inte hann med ngt annat. Jag köpte färdigt julklappar till 5 personer. Ja, ni hörde rätt jag är mer än halvvägs efter en dags shopping! det ni
 
Killarna hade sin sista hemmamatch idag, vilket betyder SeniorGame. Det är lite sorligt. Efter 4 år, eller två eftersom vissa är transfers från andra skolor, ska har de nu spelat färdigt i NU-tröjorna. Inte vilka som helst som går ut nu heller, Victor, Liam, Lewis, Joe, Drizzy och Rickie. Alla i startelvan utom Rickie.
 
Jag kommer gråta ihjäl mig på mitt seniorgame.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0