Litet tips bara :)

Kom på en sak. När man har som jag har, dvs ett nyårslöfte att bara äta onyttigt en dag i veckan så kan det bli väldigt tufft ibland. Sockersuget ni vet. Därför ibland på kvällarna när man går omkring och säger "jag är så sugen på ngt", då tycker jag att en sak är väldigt underskattad och bortglömd. När vi är vi antnästjejjor så har vi därför någon gång då och då börjat skära gurka och morötter i stavar och fixa en eller två dippar.

Det är ju så otrolgit enkelt och lika gott som godis! För jag tror och tycker att godis egentligen inte är så gott, det är bara sockerbegäret som gör sitt och vi tror att det är gott. När man käkar gurka och morot istället så slipper man också proppmätt/måilla/ontimagen-känslan = väldans skönt.

Egentligen så hatar jag rubriken, för tips är ett av det fulaste och töntigaste orden jag vet, har liksom något emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0